Personāla atlases speciālists

€ 1600.00

Beidzas: 2025-12-31

Pieteikties vakancei
Prasības kandidātiem
  • vismaz 2 gadu pieredze darbā līdzīgajā amatā vai praktiska pieredze personāla vadībā mazumtirdzniecībā;
  • darba likumdošanas pārzināšana un prasme strādāt ar dokumentiem;
  • atbildīgums un precizitāte, kā arī izcilas komunikācijas prasmes;
  • prasme analizēt situāciju un spēja atrast piemērotāko risinājumu;
  • spēja kvalitatīvi strādāt dinamiskos darba apstākļos;
  • valsts valodas zināšanas B2 līmenī, vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • labas prasmes darbā ar MS Office programmām, pieredze darbā ar personālvadības programmām.
Darba pienākumi
  • personāla atlases pilna cikla nodrošināšana;
  • personāla projektu vadība;
  • sadarbība ar ārējiem personāla atlases partneriem.
Mēs piedāvājam
  • darba samaksu 1600-1800 EUR bruto mēnesī;
  • aizraujošu darbu un izaugsmes iespējas;
  • darbu uzņēmumā, kur rūpējas par saviem darbiniekiem;
  • sociālās garantijas;
  • atsaucīgus kolēģus;
  • vadības atbalstu;
  • apmaksātu pirmreizējo obligāto veselības pārbaudi (OVP);
  • veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātajiem mēnešiem.

Kāpēc darbinieki iesaka Mego saviem draugiem?

Attīstības iespējas
Uzlabojiet savas profesionālās prasmes un virzieties karjerā, izmantojot mūsu plašās apmācību un attīstības programmas.
Konkurētspējīgs atalgojums
Mēs lepojamies ar godīgu un tirgus konkurētspējīgu atalgojumu sistēmu, kas atzīst jūsu ieguldījumu uzņēmuma panākumos.
Komandas gars un atbalsts
Esiet daļa no draudzīga kolektīva, kurā valda atbalstoša un iedvesmojoša darba vide. Mēs vērtējam katru komandas biedru un kopīgi svinam mūsu sasniegumus.